
AGENCIA MANACORNOTICIAS 29/10/2024 - 09:00:00 | ![]() ![]() |

![]() | En aquest sentit, la regidora Pons subratlla que «el Patronat Joan XXIII és una de les entitats més emblemàtiques d’Inca i fa una funció essencial a la nostra comarca. Per això, refermam el nostre compromís |
L’Ajuntament d’Inca referma el seu compromís amb Joan XXIII. L’Ajuntament d’Inca i l’entitat Joan XXIII han firmat un conveni de col·laboració per així potenciar el servei sociocultural i d'oci, a més de millorar l'activitat de natació dels centres. D’aquesta manera, l’entitat rebrà, una subvenció de 25.000 euros per a despeses de manteniment.
L’acte de signatura del conveni ha estat presidit per Virgilio Moreno, batle d’Inca; i ha comptat amb la presència de la regidora de Benestar Social, Salut i Cooperació, Maria Antònia Pons, així com el president de l’entitat, Pere Rotger. «El nostre compromís amb el Patronat Joan XXIII és ferm. D’aquesta manera des de l’Ajuntament contribuïm i col·laboram a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca d’Inca i de les seves famílies», explica Moreno.
Així doncs, amb aquest acord, la Fundació Joan XXIII té l'objectiu de proporcionar temps d'oci de qualitat i inclusiu a entorns normalitzats, fent activitats lúdiques. Així com dur a terme una activitat com és la Natació Adaptada, que millora la salut, crea vivències emocionals i cognitives, desenvolupa coordinació, agilitat i equilibri i, a més permet un major control del cos en l'espai aquàtic.
En aquest sentit, la regidora Pons subratlla que «el Patronat Joan XXIII és una de les entitats més emblemàtiques d’Inca i fa una funció essencial a la nostra comarca. Per això, refermam el nostre compromís i esperam poder continuar col·laborant amb ells molts anys més».
El Patronat de l'Agrupació Pro Minusvàlids Psíquics de la Comarca d'Inca és una associació sense ànim de lucre constituïda l'any 1975, que ofereix serveis a les persones amb discapacitat intel·lectual i a les seves famílies durant totes les etapes de la vida. Els seus principals objectius són millorar la qualitat de vida de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DI) de la Comarca d'Inca i dels Familiars, així com donar resposta a les necessitats i desitjos de les persones amb DI i els familiars, amb un funcionament basat en principis de qualitat.
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 30 D'OCTUBRE DE 2024 ORDRE DEL DIA: Aprovació de l’Acta de la sessió anterior de data 26 de setembre de 2024. Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar la modificació de crèdit núm. 21 en la modalitat de suplement de crèdit. Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per al reconeixement extrajudicial de crèdits.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per ratificar el Decret de la Batlia de suspensió de la quota tributària a les atraccions i els establiments que s’instal·lin en el recinte firal del carrer de Guillem Cifre de Colonya.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per modificar l’Ordenança fiscal reguladora de l’impost de béns immobles.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per modificar l’Ordenança reguladora de la prestació patrimonial pública no tributària per la prestació del servei de recollida, transport, tractament i eliminació de residus.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per modificar l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per al servei de subministrament d’aigua potable.
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per a l’atorgament del Premi Dijous Bo 2024.
Moció del grup municipal de Vox Inca per senyalitzar el recorregut des del davallador del Tren “Constància-Hospital d’Inca” fins a l’Hospital.
Mocions urgents.
Dació de compte dels decrets de la Batlia del núm. 3.966 a 4.751 de 2024 i dels decrets de les dates compreses entre el 20/09/2024 i el 22/10/2024 de 2024 del Llibre auxiliar de resolucions en matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 18, 23 i 25 de setembre, i de 2, 9, 16 i 18 d’octubre de 2024.
Dació de compte de l’escrit del grup municipal del Partit Popular d’Inca sobre el canvi de portaveu suplent del grup.
Precs i preguntes.


- VOX EXHIBE MÚSCULO Y UNIDAD EN BALEARES ANTE MÁS DE 600 PERSONAS: "SOMOS LA ALTERNATIVA DEL SENTIDO COMÚN".
- Joves de Mallorca per la Llengua anuncia que aquest 2026 hi haurà Acampallengua
- El Consell de Mallorca finaliza las obras del mirador de na Miranda en sa Dragonera
- El día 8 y 9 de mayo de 2026 se celebrará en la capital del Llevant las XIV Jornadas de Estudios Locales. En esta edición encima de la mesa, “La Gestión del Agua en Manacor”
- Gran victoria para certificar el billete a la Copa de España
- El Tendedero: Feria de San Tomás de Sineu; “Neules calades” como BIC; Palma Futsal de fútbol sala; Centenario de la muerte de Antoni Maura; Presupuestos de 2026 para Manacor
- El Illes Balears Palma Futsal (antes Fisiomedia Manacor) no falla a su cita con la Copa de España. La victoria ante el Ribera Navarra certifica la duodécima clasificación consecutiva del conjunto mallorquín
- El Club Voleibol Manacor de Superliga no pudo frenar a un Unicaja Costa de Almería muy firme en todas las facetas del juego, cerrando el encuentro los andaluces por 3-0
- Un belén muy mallorquín cobra vida en La Misericòrdia
- FESTES DE NADAL, CAP D'ANY I REIS


























Sí
No


















