Es jefe de la sección del hospital psiquiátrico de Son Espases
El médico Miquel Munar Cardell el lunes 5 de junio en los Lunes de la Obra Cultural de Manacor con una conferencia a las 20:00h “La superpoblación en Mallorca”
En el año 2020 creó la Plataforma Vacunas, Salud y Economía, una entidad sin ánimo de lucro, extinguida una vez pasada la pandemia, que buscaba en su momento la agilización de la vacunación
AGENCIA MANACORNOTICIAS 31/05/2023 - 09:18:29
Don Miquel Munar nació en Llubí en el año 1954. Es médico, psiquiatra y creador de opinión en diversos medios de comunicación escritos y radiofónicos. A las 20:00 horas en La Formal.

LA SUPERPOBLACIÓN EN MALLORCA. El lunes quien viene, 5 de junio, el médico Miquel Munar Cardell, nos ofrecerá una charla sobre el problema de la superpoblación en Mallorca. Don Miquel Munar nació en Llubí en el año 1954. Es médico, psiquiatra y creador de opinión en diversos medios de comunicación escritos y radiofónicos. A las 20:00 horas en La Formal.

En el año 2020 creó la Plataforma Vacunas, Salud y Economía, una entidad sin ánimo de lucro, extinguida una vez pasada la pandemia, que buscaba en su momento la agilización de la vacunación de la población en todas las Baleares. Es jefe de la sección del hospital psiquiátrico de Son Espases y director de neurociencia del hospital Juaneda.

LA SUPERPOBLACIÓN EN MALLORCA. El lunes quien viene, 5 de junio, el médico Miquel Munar Cardell, nos ofrecerá una charla sobre el problema de la superpoblación en Mallorca. Don Miquel Munar nació en Llubí

LA SUPERPOBLACIÓ A MALLORCA. Dilluns qui ve, 5 de juny, el metge Miquel Munar Cardell, ens oferirà una xerrada sobre el problema de la superpoblació a Mallorca. En Miquel Munar va néixer a Llubí l'any 1954. És metge, psiquiatre i creador d'opinió en diversos mitjans de comunicació escrits i radiofònics.

L'any 2020 va crear la Plataforma Vacunes, Salut i Economia, una entitat sense ànim de lucre, extingida una vegada passada la pandèmia, que cercava en el seu moment l'agilització de la vaccinació de la població a totes les Balears. És cap de la secció de l'hospital psiquiàtric de Son Espases i director de neurociència de l'hospital Juaneda.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado


2
1
Cati
Per favor extremismes gens!!! El que fa falta es que els nouvinguts fossin com es meus padrins que per emigrar varen haver d anar-se'n tenint un lloc de feina i no venir amb subvencions i ajudes que els va tan bé que molts no cerquen feina!!!!!
Bernat
La superpoblació a Mallorca se pot començar a solucionar enviant els 37000 votants de MES cap a Catalunya. Arruix!!!