
ajsantanyi.net 04/05/2026 - 13:47:30 | ![]() ![]() |

Cala d’Or s’omple de color, música i tradició amb una Fira d’Abril multitudinària
El nucli costaner de Cala d’Or ha brillat amb llum pròpia aquest cap de setmana durant la celebració d’una nova edició de la Fira d’Abril. Tres dies intensos on l’alegria, el ball i el sentiment rociero han pres els carrers, oferint una estampa plena de vida que ha captivat tant a veïnats com a visitants.
La festa va esclatar el divendres vespre amb l’encesa de llums i la inauguració oficial. A partir d’aquí, el cap de setmana es va convertir en un mosaic d’activitats: des de les elegants desfilades de vestits de flamenca i el majestuós passacarrers de cavalls, fins a les actuacions musicals que van fer vibrar la plaça. Els més petits també van gaudir del seu espai amb tallers infantils, mentre que la gastronomia va posar el sabor amb demostracions de tall de pernil i propostes per a tots els paladars.
La jornada de diumenge va posar el fermall d'or a la celebració amb la solemnitat de la missa rociera i un gran dinar de germanor de paella, que va servir per acomiadar la fira amb el millor gust de boca possible.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, s’ha mostrat radiant davant l’èxit de la convocatòria: "Cala d’Or ha estat aquests dies un esclat de convivència i tradició. Veure la il·lusió de la gent i el poble tan participatiu ens referma en la idea que la Fira d’Abril és una de les joies del nostre calendari. Gràcies a tots els que, amb el seu esforç i ganes de festa, han fet que Cala d’Or hagi brillat com mai".
Per la seva banda, el regidor de Turisme i representant de la batlessa a Cala d’Or, Rafael Batle, ha subratllat la gran acollida de l’esdeveniment: "Hem viscut tres dies d'ambient immillorable. La fira és un aparador magnífic per al nostre nucli, dinamitzant el comerç i la restauració local. Estam molt orgullosos de com s’ha desenvolupat tot i de l'alta participació en cada un dels actes programats".
L'Ajuntament de Santanyí vol agrair especialment a totes les persones i col·lectius que han participat activament per fer d'aquesta Fira d’Abril 2026 una edició inoblidable.


- El PP Balears cifra en 100 euros al mes el ahorro para las familias con la rebaja del IVA de los alimentos
- El president del Consell de Mallorca rep en audiència Elisabeth Reynés, segona classificada a Miss Món
- Andy Murray, primer jugador confirmado para el Rafa Nadal Academy Slam
- El Consell de Mallorca presenta el cicle d’oralitat TardOral dedicat a Rafel Ginard en el 50è aniversari de la seva mort
- ANPE PIDE CONCRETAR CUANTO ANTES LAS PLAZAS DE OPOSICIÓN POR ESPECIALIDAD E ISLAS
- La economía balear aumenta levemente su crecimiento de abril a junio de 2026 (2,8%) tras 5 trimestres consecutivos de desaceleración
- Ple Ordinari
- El GOB i Terraferida traslladen a la presidenta Prohens que les Illes necessiten reduir pressions, no gestionar millor la saturació
- Només el 23% de les obres del Pla Hidrològic de les Illes Balears s’ha posat en marxa
- La II Fira del Variat, declarada de Interés Municipal, vuelve a Palma este fin de semana












































