
basquetmanacorpremsa 07/07/2025 - 17:43:15 | ![]() ![]() |
NA VICTORIA, NA SILVIA, NA JOANA, N'ALMA I N'INTI PARTICIPAREN A LES SESSIONS DEL PDJC DE LA FEDERACIÓ
Les nostres quatre jugadores de la generació del 2011 i el nostre jugador també del 2011 varen participar a les quatre sessions que la Federació de Bàsquet de les nostres illes va organitzar els dies 1,2,3 i 4 de juliol al poliesportiu de Son Ferran.
Varen ser quatre dies de treball intens i de millora i aprenentatge. Des d'aquí els enviam l'enhorabona!
També cal destacar que na Laura Capó, jugadora del 2013, també estava convocada malgrat que no va poder assistir-hi.
NA CATALINA MESTRE PARTICIPA AL CAMPUS TALENT MINI DE LA FBIB
La nostra jugadora mini va poder gaudir d'una gran experiència de formació, aprenentatge i convivència juntament amb les jugadores en edat mini amb més projecció de les Illes Balears. Des d'aquí enviam l'enhorabona a na Catalina i l'animam a seguir gaudint al màxim del nostre esport.
D'altra banda, na Martina Vallespir i n'Adjilatou Minoungou també formaven part de les convocatòries pel Campus Talent però no hi varen poder participar a causa de diferents lesions.
DIA 19 DE JULIOL NO ET PERDIS EL 3x3 CIUTAT DE MANACOR A PORTO CRISTO
Porto Cristo es prepara per tornar a vibrar amb el millor bàsquet d’estiu! El proper divendres 19 de juliol, en el marc de les Festes del Carme, arriba la 3a edició del Torneig 3x3 Ciutat de Manacor, una cita que ja s’ha convertit en tot un clàssic.
Amb el port com a teló de fons i un ambient festiu que enamora, aquest esdeveniment reuneix esportistes de totes les edats i nivells. Tant si ets jugador habitual com si només vols passar una bona estona fent esport amb amics, aquí tens el teu lloc!
El matí estarà reservat per als més joves —premini, mini, infantil i cadet—, mentre que l’acció seguirà a l’horabaixa amb els equips júnior i sèniors. El torneig és obert a tothom, sense necessitat de llicència federativa.
Trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció als perfils d’Instagram de @basquetmanacor i @3x3ciutatmanacor.
Forma el teu equip, apunta’t i vine a gaudir d’un dia de bàsquet, sol i bon ambient al costat del mar.
T’hi esperam! Divendres 19 de juliol, Porto Cristo es vesteix de bàsquet!.


- Coalició PER MALLORCA exigeix prohibir el burka davant la submissió avalada per l'esquerra
- Un hotel de lujo de Mallorca acoge, por primera vez en España, una carrera de obstáculos dentro de sus instalaciones
- El Consell de Mallorca abre su programa de salidas activas singulares para personas mayores dirigido a 2.000 participantes
- El Consell de Mallorca simplifica con un nuevo trámite telemàtico el intercambio de plazas turísticas entre particulares, presentado a las patronales de alquiler vacacional Habtur i Febhatur
- VOX ACABA CON TRES DÉCADAS DE RODILLO CATALANISTA EN EL PARLAMENTO: EL CASTELLANO VUELVE A SER OFICIAL EN EL BOPIB
- VOX PRESENTA UNA INICIATIVA EN EL PARLAMENTO BALEAR PARA FRENAR LA REGULARIZACIÓN MASIVA DE 500.000 INMIGRANTES ILEGALES
- El Voleibol Manacor de Superliga defenderá la tercera plaza ante el Melilla, tendrá lugar en el Poliesportiu Miquel Àngel Nadal a las 18.00 horas del sábado 7 de febrero
- Una vintena d’artistes se sumen en una cançó única pel Correllengua Agermanat
- Opinión: "El debate sobre el burka en Baleares: ¿Respeto o seguridad? ¿Por qué los europeos debemos considerar las ideologías musulmanas mientras ellos no siempre acatan las nuestras?"
- L’Ajuntament d’Inca, en col·laboració amb el Sindicato Obrero La Pau, organitza els pròxims divendres 13 i dissabte 14 de febrer una nova edició de la Fireta dels Enamorats, 50 paradetes














































