
pp.es 13/06/2025 - 19:49:51 | ![]() ![]() |

El PP d’Inca supera les 2.500 signatures contra l’okupació en plena crisi de credibilitat del PSOE
El Partit Popular denuncia la deixadesa del govern municipal i reclama accions immediates per defensar la propietat privada i garantir la seguretat dels veïns
El Partit Popular d’Inca ha recollit més de 2.500 signatures en només unes setmanes per denunciar la preocupació creixent dels veïns davant la proliferació de casos d’okupació il·legal, una problemàtica que afecta greument la convivència, alimenta la delinqüència i genera una sensació generalitzada d’inseguretat al municipi.
Aquesta mobilització ciutadana arriba en un moment en què el PSOE travessa una greu crisi de credibilitat a tots els nivells, després de la implicació del seu número tres, Santos Cerdán, en un nou escàndol de corrupció relacionat amb el cas Koldo. Un episodi que s’afegeix a una llarga llista de casos que demostren fins a quin punt el partit ha perdut el rumb i la confiança dels ciutadans.
A Inca, aquesta crisi política es trasllada en forma d’inacció, deixadesa i desconnexió absoluta del batle socialista Virgilio Moreno amb la realitat del municipi. Fa exactament deu anys que el PSOE governa l’Ajuntament, i els resultats són clars: més abandonament, més inseguretat i més impotència per part dels veïns que veuen com els seus drets no són defensats.
Des del PP d’Inca denunciam que el PSOE ha optat per mirar cap a una altra banda mentre els okupes s’apoderen de cases i carrers, i són els propietaris els qui pateixen les conseqüències. En aquest conflicte, les víctimes són les persones que compleixen, que treballen, que paguen impostos i que veuen com la seva propietat és ocupada amb total impunitat.
Cal recordar que el Partit Popular va impulsar una proposta al Senat per agilitzar els desnonaments en casos d’okupació, establint un termini màxim de 24 hores, però aquesta iniciativa segueix bloquejada al Congrés pel Govern de Pedro Sánchez i per la presidenta del Congrés, Francina Armengol.
Des del Grup Popular d’Inca exigim al senyor Moreno i al seu partit que rectifiquin d’una vegada, abandonin la complicitat amb l’okupació i se situïn al costat de la gent honesta. No es pot continuar governant d’esquena a la realitat, i menys encara en un context on el partit socialista està enfangat en múltiples escàndols i cada dia més allunyat del carrer.
El PP continuarà liderant aquesta reivindicació des del carrer i des de les institucions. Seguirem escoltant els veïns, recollint signatures i presentant iniciatives perquè a Inca es torni a garantir el dret a la propietat privada, la convivència i la seguretat que tota societat mereix.


- Las reservas hídricas de las Baleares aumentan hasta el 51 % en enero, Menorca, Artà, Manacor-Felanitx, Palma-Alcúdia, Tramuntana Nord, Tramuntana Sud, Eivissa y Formentera, estables
- Carta al director: “En la Vía Portugal de Manacor no hay visibilidad ni correcta movilidad desde que se estaciona en el centro y en batería, ayer otro accidente y van docenas en un año”
- IV CONCIERTO SOLIDARIO DE GOSPEL A BENEFICIO DE PROJECTE HOME BALEARS EN LA IGLESIA DE SANT FRANCESC DE PALMA
- El Consell de Mallorca impulsa una formación estratégica para reforzar el comercio de proximidad y potenciar el consumo de producto local en los municipios
- VOX DENUNCIA EL COLADERO DE FRONTERAS EN SON SANT JOAN Y EXIGE A SÁNCHEZ EFECTIVOS PARA FRENAR LA ESTANCIA DE ILEGALES
- Detienen a 3 hombres en Manacor por entrar en la vivienda de un residente y propinarle una paliza, se les acusa de allanamiento de morada, daños, amenazas y lesiones, iban con un cuchillo
- L'Ajuntament de Sant Llorenç ha posat en marxa el projecte del futur Centre d'Interpretació de s'Illot, un equipament concebut com un espai de transició entre el nucli costaner i el poblat talaiòtic
- S’Agrícola de Manacor va acollir una nova sessió del cicle “Joves amb Arrels. Manacorins al món”, amb la participació del Dr. Miquel Àngel Nicolau Sansó, odontòleg amb una sòlida trajectòria professional
- Coalició PER MALLORCA exigeix prohibir el burka davant la submissió avalada per l'esquerra
- Un hotel de lujo de Mallorca acoge, por primera vez en España, una carrera de obstáculos dentro de sus instalaciones














































